elcokarinindonesie.reismee.nl

Bali

Hoera we zijn op Bali. Na een fantastische eerste vlucht van Amsterdam naar Jakarta in ca 13 uur waarin we als ontbijt ook gewoon een warme maaltijd kregen, hadden we in Jakarta precies genoeg tijd om over te stappen.

In Jakarta moesten we nog even door de Security. Daar werden we gesplitst :) Elco dacht nog even bij de vrouwen mee te mogen, maar dat ging niet door.

Van Jakarta tot Denpasar was nog maar een kleine twee uur, dus dat stelde niets voor. Uiteraard kregen we wel nog weer een maaltijd :) je zou anders eens honger krijgen, haha!

In Denpasar hadden we vrij snel onze bagage en daarna pakten er de Vliegveldtaxi naar Ubud. Elco wilde al bijna rechtsvoor instappen, maar daar zat een stuur :) ja ze rijden hier links. Gelukkig hoefden we niet zelf te rijden, want al die scooters die je links en recht inhalen... Na twee uur waren we bij Swasti Eco Cottages!

We werden welkom geheten met een welkomstdrankje en een gong. Daarna werden we naar onze kamer gebracht. Balkon met uitzicht over zwembad en palmbomen en op dit moment veel jungle geluiden.

Voor het eten nog even gezwommen en daarna in het restaurant van Swasti heerlijk gegeten. Elco een lekkere pizza en ik heerlijke veganistische glutenvrije lasagne. Als toetje Balinese koffie en een Raw chocolate mousse. Na het eten nog even een wandeling door het park en kikkers en padden en schapen gezien.

Nu zo lekker slapen!

Cees&Els

Geweldig dat we zo jullie belevenissen kunnen volgen, dank voor verhaal en foto's!
Veel plezier verder en lekker slapen! Liefs van ons???????