elcokarinindonesie.reismee.nl

Dagje relaxen

Vandaag hebben we lekker rustig aan gedaan. We zijn begonnen met een heerlijk ontbijt. Je mag iedere dag een ontbijtje uitkiezen van de kaart en krijgt daar de sap van dag bij en een kopje koffie of thee. Vandaag koos ik voor de chia pudding met tropisch fruit en raw granola en Elco voor de gevulde omelet.

Na het ontbijt lekker gezwommen en gelezen. We hadden een spa-behandeling geboekt voor de middag. Ook de lunch hebben we bij het restaurant bij het hotel genomen :)

Vanmiddag om 14:00 mochten we ons melden bij de Spa. We begonnen daar met het omwisselen van de slippers en vervolgens een voetenbadje. Daarna hadden we een Balinese massage van een uur, gevolgd door een scrubbehandeling. Dat was natuurlijk nog niet alles, want na de scrub kwam het koffiemasker. We werden bijna helemaal ingesmeerd en roken heerlijk naar koffie. Even in laten trekken en vervolgens onder de douche en daarna in een bad vol met bloemblaadjes. We kregen daar een lekker kopje kruidenthee bij en mochten nog een half uurtje blijven zitten.  Helemaal ontspannen zijn we daarna op een ligbank geploft bij het zwembad mrt een boekje en een heerlijke smoothy.

Vanavond hebben we gegeten bij Sage, een veganistisch restaurant hier om de hoek. Erg lekker gegeten! Koken kunnen ze hier wel :)

Morgen een actievere dag. We worden rond 8:00 opgepikt om te gaan fietsen door de rijstvelden. Dat wordt vast een hele mooie dag! We komen ook langs een koffiebranderij en verschillende dorpjes. We fietsen alleen maar naar beneden, dus dat zal wel mee vallen dan :) heen gaan we met een busje.

Tot een volgende keer en geniet van de foto's op de kiekjes.

Karin en Elco

Cees&Els

Weer geweldig om dit alles te lezen, dank jullie wel!
Fijne fietsdag morgen!